In just 2 months, my blood glucose reading was has dropped back to near healthy reading now.



ESHAH BINTI IBRAHIM


Saya adalah pesakit diabetes yang memerlukan 2 kali suntikan insulin 40-unit setiap hari iaitu sekali pada waktu pagi dan sekali pada waktu petang. Oleh sebab bacaan gula darah saya amat tinggi, saya perlu minum ubat yang mahal setiap bulan hanya untuk mengawal atur paras gula darah saya. Setelah diperkenalkan dengan Enertri, saya mula menggunakan dua sachet sehari. Tidak lama kemudian, berlakunya penambahbaikan paras gula darah yang drastik yang dibaca melalui alat pengesan gula darah! Hanya dalam 2 bulan sahaja, bacaan glukosa darah saya telah menurun ke julat yang sihat. Walaupun saya masih perlu menyuntik insulin lagi, tetapi sekurang-kurangnya saya tidak perlu minum ubat lagi!


我是一名糖尿病患者,每天需要两次40单位的胰岛素注射。 由于我的血糖水平很高,我每个月都必须服用昂贵的控血糖药物。 当我被介绍Enertri之后,我开始每天服用两包,很快的就从日常血糖监测读数中发现了巨大的改善! 在短短2个月的时间内,我的血糖指数已降至接近健康的水平。 除了胰岛素注射,我不再需要服用控血糖的药物了!


I am a diabetic patient that requires 40 unit of insulin injections every day, one in the morning, and one in the evening. Due to my high blood sugar level, I have to take expensive medication every month just to keep my blood sugar level at a healthy level. After I was introduced to Enertri, I started consumes it twice every day and I have noticed tremendous improvement from my daily blood glucose monitoring reading! In just 2 months, my blood glucose reading was has dropped back to near healthy reading now. Other than insulin, I don't have to take suppressive medication anymore!

 

No comments:

Powered by Blogger.