As a result, within a month, my daily coughs have been improved to mild itchy throat, and finally no cough at all!


NEO KAI SHENG


Tabiat merokok selama bertahun-tahun telah mengakibatkan fungsi paru-paru saya merosot. Sejak saya mula bekerja sebagai seorang penyelia di tapak pembinaan yang berdebu banyak, saya pasti akan mengalami batuk yang tidak terhenti-henti sepanjang hari. Walaupun kemudiannya saya telah berhenti merokok, kesihatan paru-paru saya masih tidak dapat kembali ke keadaan optimum seperti dulu kerana dipercayai terdapat banyak toksin yang terkumpul di dalamnya. Setelah mengetahui Eionizer, saya mula minum air alkali terionisasi untuk membantu badan saya menyingkirkan toksin. Dalam sebulan saja, batuk harian saya berkurangan secara ketara. Akhirnya batuk telah hilang sama sekali! Terima kasih MC-Ocean!


多年长久累积的吸烟让我的肺部功能每况愈下,自从我开始从事于施工监理,我每天去工地时只要吸到灰尘就会咳嗽不止。就算戒烟后,肺部因为毒素还是久久不散,完全健康不起来。认识了 Eionizer 后,我开始饮用离子碱性水来帮助身体排除毒素。结果,在一个月的时间内,我从每天咳嗽,慢慢转变成轻微喉咙痒,最后完全没有咳嗽了!感谢 MC-Ocean!


My lung health is very poor due to smoking. Ever since I started working as a construction supervisor, I have been suffering from coughing all days due to the dusty environment of the construction site. Even after I have quit smoking, my lung health doesn’t improve immediately due to high amount of toxins in them. After knowing Eionizer, I started drinking ionized alkaline water to help my body eliminate toxins. As a result, within a month, my daily coughs have been improved to mild itchy throat, and finally no cough at all! Thank you MC-Ocean!








 

No comments:

Powered by Blogger.