After I use Serywn Skincare & Enerfiber for detoxification, my facial skin is completely healthy now.


NG SHU XIAN 


Saya gemar akan makan ringan. Saya sering mengunjungi pasar malam untuk menikmati pelbagai jenis makanan ringan dan minuman. Oleh itu, terkumpulnya banyak toksin dalam badan saya. Liang roma saya banyak yang tersumbat menyebabkan saya mengalami banyak jerawat di muka dan dahi. Banyak bekas parut yang sukar hilang berada di muka saya. Selepas saya menggunakan Serywn Skincare untuk penjagaan kulit muka & Enerfiber untuk detoksifikasi, kulit muka saya kini telah sihat sepenuhnya.


由于我吃很多零食,也时常去夜市吃各种各样的小食和喝各种饮料,我的身体累积很多毒素。皮肤毛孔时常阻塞,造成额头和脸颊长满青春痘,疤痕也很难淡化。用了丝琳名洋和服用 Enerfiber 排毒后,现在肌肤完全健康了。


As I eat a lot of snacks and often go to night markets to eat various food and drink various beverages, my body accumulates a lot of toxins. I have many pimples on my face and forehead, even the healing scabs are hard to fade off (brown spots in photo). After I use Serywn Skincare & Enerfiber for detoxification, my facial skin is completely healthy now.


1 comment:

Unknown said...

wow,amazing
没有想到,原来serwyn里面还有那么多细节
今天来这里让我重新了解到,男孩子很需要啊
有女朋友这个就是最好的礼品,你了解里面的内容,你女朋友更爱你啊
没有女朋友的,就是少了这个知识,有机会一定要来上这堂课,让我们更了解,做更棒的美男美女❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

Myco

Powered by Blogger.