My body has became healthier, more energetic and my bowel health have improved significantly!




enerfiber - Kusairi (Indonesian)

Kusairi (Indonesian)

Pada bulan September tahun lalu, saya mengalami kemalangan jalan raya. Kesan daripada kemalangan itu, badan saya terasa lemah, metabolisme gastrousus perlahan dan paras hormon terjejas. Ketika menunggang motosikal, saya mudah terasa sakit badan dan kekurangan tenaga. Saya pernah cuba mengambil vitamin, tetapi keberkesanan kurang memuaskan. Melalui adik lelaki saya, saya telah mengenali syarikat MC-Ocean & mencuba produk "Enerfiber". Keputusan membuktikan bahawa produk tersebut berfungsi dengan baik. Saya terasa badan diri makin sihat, penuh bermaya dan tidak mudah letih. Pembuangan air besar pun menjadi sangat lancar.


去年9月,我出了车祸,那次事故的后遗症,使我的身体状态异常脆弱,肠胃和荷尔蒙的新城代谢非常慢,尤其是在形势摩托车时,身体很容易酸痛,平常生活感觉无力。 我曾尝试服用维生素,但仍然没有令人满意的结果。通过我的弟弟,我认识和了解了MC-Ocean的产品,我就决心尝试了“ Enerfiber”,结果证明该产品的功效非常好。 我的身体健康,精神饱满,不再容易疲倦,而且上厕所也非常顺畅。


In last year’s September, I had a car accident that leave my physical condition extremely fragile, my digestive and hormonal metabolism have become extremely slow, making my body ache whenever I am doing work or especially when driving my motorcycle. I have tried taking vitamins before, but later on it was Enerfiber, which was introduced by my younger brother, that strengthen my physical health! My body has became healthier, more energetic and my bowel health have improved significantly! 


No comments:

Powered by Blogger.