After I drink Ener Al*Kurma, to my surprise, my coughing has been reduced after a week and I don't have to take nebulizer now.


 

Zaharah Bt Abdul Aziz

Saya mempunyai asma bronkial yang menyebabkan sistem pernafasan saya lemah dan mudah teriritasi sehingga batuk tidak terhenti. 2 minggu lepas, saya telah menggunakan nebulizer & ubat untuk merawat masalah batuk saya. Tetapi nebulizer dan ubat setakat dapat melegakan batuk saya secara sementara. Batuk tetap akan datang kembali. Saya telah dimaklumkan bahawa Kurma Ajwa boleh memberikan kesan baik untuk kesihatan. Dengan itu, saya pun mengambil keputusan untuk mencuba produk Al*Kurma. Setelah 1 minggu minumnya, saya amat terpesona kerana batuk saya telah hilang & saya kini tidak perlu  bergantung kepada nebulizer & ubat lagi.


我患有支气管哮喘,所以我的呼吸系统非常虚弱,容易受到刺激而咳嗽不止。 在过去的两个星期中,我一直在使用雾化器作为治疗咳嗽的方法,雾化器和药物确实有助于舒缓我的咳嗽,但后来咳嗽总是会复发。 我听说Kurma Ajwa对人的健康非常有益,所以喝了Ener Al*Kurma之后,它的功效让我非常惊讶,我的咳嗽渐渐消失了,喉咙不再干痒,现在也不必使用喷雾器了。


I have bronchial asthma, which makes my respiratory system weak and easily irritated. In the past 2 weeks, I have been using nebulizer as a way to treat my coughing issue, the nebulizer and medication do help to treat the coughs, but later the coughing will always come back. I have heard that Kurma Ajwa is good for your health so after I drink Ener Al*Kurma, to my surprise, my coughing has been reduced after a week and I don't have to take nebulizer now.




No comments:

Powered by Blogger.