In 2 months, his blood test has shown improvement on cholesterol !!!


 LEE JHIN ONN

Walaupun saya bukan seorang yang gemuk, paras kolesterol darah saya agak tinggi iaitu 4.3mmoL / L untuk Kolesterol LDL dan 7.7mmoL / L untuk Jumlah Kolesterol. Setelah saya menyertai MC-Ocean, saya mula mengambil Enerbest untuk mengawal paras kolesterol darah saya. Selepas 2 bulan, ujian darah saya menunjukkan perkembangan yang baik iaitu kolesterol LDL (2.1 mmoL / L) dan jumlah kolesterol (4.3 mmoL / L)!


虽然我不肥胖,我的胆固醇指数偏高,身体检查的报告显示低脂胆固醇是 4.3mmoL/L,总数胆固醇是7.7mmoL/L。自从加入MC-Ocean后,我开始每日服用Enerbest,服用了两个月后,验血的报告显示我的胆固醇下降了,低胆固醇降至2.1 mmoL/L,与总数胆固醇降至4.3mmoL/L


Although I am a skinny person, I have high cholesterol readings, which is 4.3mmoL/L for LDL Cholesterol and 7.7mmoL/L for Total Cholesterol. After joining MC-Ocean, I started taking Enerbest to control my cholesterol. After 2 months, my blood test have shown improvement on LDL Cholesterol (2.1 mmoL/L) and Total Cholesterol (4.3mmoL/L)!

No comments:

Powered by Blogger.