After 3 months, the 1.5cm kidney stone is finally out of my system and no following surgery is required.

 


LEE HUI SAN


Batu karang yang bertumbuh di buah pinggang saya telah menyebabkan buah pinggang saya membengkak (hidronephrosis). Doktor telah memberikan saya ubat diuretik dan menjalankan pembedahan kecil untuk mengeluarkan cecair urin terkumpul untuk mengurangkan pembengkakan buah pinggang. Semasa tempoh pemulihan, saya rajin minum air alkali terionisasi Eionizer. Dalam 3 bulan, batu karang di buah pinggang saya yang berdiameter 1.5cm akhirnya berjaya disingkir keluar dari badan saya. Dengan itu, saya tidak memerlukan apa-apa pembedahan selanjutnya. Air asidik terionisasi Eionizer juga telah membantu saya memperbaiki masalah keretakan kulit pada tumit kaki saya.


肾结石导致肾肿胀(尿管阻塞导致尿液积聚而肿胀)。医生配了利尿药物以及安排手术抽取尿液清除肿胀问题。恢复期间我更是勤喝 Eionizer 电解碱性水,在三个月后终于排出了 1.5cm 的肾结石,无需安排手术了。Eionizer 酸性水也是大大了帮助我的脚跟龟裂问题。


Kidney stone had causes kidney swelling (hydronephrosis). Doctor had prescribed me diuretic drugs and arrange surgery to drain the fluid and reduces the swell. During recovery period, I diligently drink Eionizer ionized alkaline water; after 3 months, the 1.5cm kidney stone is finally out of my system and no following surgery is required. The Eionizer ionized acidic water is also excellent in relieving my cracked heels problem.

No comments:

Powered by Blogger.