My bowel health has been completely improved, now I have no headaches, bloating and acne problems anymore.


 Nur Fairuza Syahira Binti Zainudin

Kurang gemar makan sayur-sayuran adalah tabiat buruk saya sejak kecil lagi. Akibatnya, saya mengalami masalah sembelit, perut kembung dan migrain. Semua ini sering mengganggu tumpuan saya semasa bekerja. Saya kerap berbekam untuk mengeluarkan angin perut dan juga melakukan pencucian muka untuk merawat jerawat yang berpunca daripada toksin badan. Tapi semua itu tidak membantu banyak. Selepas saya minum Enerfiber untuk kali pertama, najis saya yang dibuang berwarna hitam seperti mana yang diberitahu bahawa keadaan itu berpunca daripada pengumpulan toksin di usus yang terlampau banyak & lama. Selepas 2 bulan, sakit kepala, masalah perut kembung dan jerawat di muka saya semua telah reda.


我从小到现在都不喜欢吃蔬菜。因此,我常常面对便秘,腹胀和偏头痛等的健康问题,让我无法专注工作。 我试过拔罐疗法和面部护理来治疗毒素导致的青春痘,但都没有明显的效果。 第一次喝Enerfiber时,我的大便呈黑色,因为我的体内积累了很多毒素。 两个月后,我的消化系统健康完全得到了改善,现在完全没有头痛和腹胀的问题了,脸上的青春痘也已消退。


I don’t like to eat vegetable since I was a child. Therefore, I often struggle with constipation, bloating and migraines, which make me unable to concentrate on work. I have tried cupping therapy and facial treatments to treat my acne problems (toxins), but they have no obvious effect. When I drank Enerfiber for the first time, my stool was black-coloured due to the accumulation of toxins in my body. Two months later, my bowel health has been completely improved, now I have no headaches, bloating and acne problems anymore.

No comments:

Powered by Blogger.